SYSTEM AUTOMATYCZNEGO SMAROWANIA SINGLELINE GROENEVELD
SYSTEM AUTOMATYCZNEGO SMAROWANIA SINGLELINE GROENEVELD
Układ smarowania GROENEVELD SingleLine to jednoliniowy układ smarowania, stworzony z myślą o pojazdach i maszynach z dużą ilością punktów smarnych. Jest on stosowany m.in. w przemyśle budowalnym w smarowaniu niewielkich rozmiarów ładowarek, w maszynach rolniczych takich jak przesiewacze, naczepy do przewozu pasz, prasy, kombajny rolnicze. Układy smarowania SingleLine firmy Groeneveld są szeroko stosowane również w transporcie i logistyce w smarowaniu samochodów ciężarowych z hamulcami bębnowymi, przyczep z osiami skrętnymi, przyczep niskopodwoziowych, naczep specjalistycznych, wywrotek oraz w smarowaniu osi autobusów.
Centralny układ smarowania GROENEVELD Single Line przeznaczony jest smarów półpłynnych. Układ jest zbudowany z pompy średnio ciśnieniowej Single Line, która może być wyposażona w wbudowany lub zewnętrzny sterownik oraz zespołu rozdzielaczy jednoliniowych. Umożliwia smarowanie trudno dostępnych miejsc, zapewniając ich właściwą konserwację i minimalizując ryzyko zużycia elementów i przestojów w pracy maszyn i pojazdów.
Dane techniczne automatycznego systemu smarowania SingleLine Groeneveld
- napęd: elektryczny 12, 24 VDC lub pneumatyczny
- ilość wyjść: 1
- wydajność: 25 – 120 cm3/min.
- Max. ciśnienie: 100 bar
- zbiornik wykonany z tworzywa, o poj. 2,7; 4; 6 lub 8 kg
- docisk smarowy
- możliwość zastosowania czujnika poziomu
- przyłącze do napełniania
- rozdzielacze wykonane z mosiądzu lub stali nierdzewnej o wydajności o,o25cm3 – 1,0 cm3/wyjście/skok
- rozdzielacz; ilość wyjść: 1-18